Kas yra Kauno apskrities moterų krizių centras?

Mes esame

Kauno apskrities moterų krizių centras.
Toliau mes vadinsimės Centru.
Mes padedame visiems žmonėms, kuriems reikia mūsų pagalbos.

Pavyzdžiui, Jūs galite į mus kreiptis, jeigu:

  • prieš Jus smurtavo kitas žmogus, pavyzdžiui, Jums kažkas trenkė,
  • Jus kažkas užpuolė,
  • iš Jūsų kažką pavogė,
  • Jūs jaučiatės labai blogai ir norite su kažkuo pasikalbėti.

Mes norime:

  • dirbti geriausiai kaip galime,
  • apsaugoti Jūsų teises.

Mes galvojame, kad visi žmonės yra svarbūs.
Tai reiškia, kad visi žmonės yra lygūs.
Lygybė reiškia, kad visi žmonės turi turėti vienodas galimybes, pavyzdžiui:

  • dirbti,
  • mokytis,
  • gauti pagalbą.

Mes taip pat galvojame, kad smurtas yra blogai.
Jeigu Jūs patyrėte smurtą, Jūs galite kreiptis pagalbos.